Klacht over onderwijs/andere zaken

Niemand is perfect. Het kan daarom best eens voorkomen dat je ontevreden bent over het onderwijs of een ander onderwerp waar Techniek College Rotterdam bij betrokken is. 

Neem eerst contact op met je studieloopbaanbegeleider (SLB-er) of onderwijsteamleider om je klacht te bespreken. De SLB-er of onderwijsteamleider van jouw vestiging geeft je binnen 5 werkdagen een antwoord. 

Word je klacht niet gehoord door de SLB-er of onderwijsteamleider dan kun je je klacht kenbaar maken via onderstaand formulier. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je het document zo volledig mogelijk in te vullen. Belangrijk: vermeld op het formulier duidelijk de naam van de klachtencoördinator van jouw leslocatie. Stuur het ondertekende formulier en eventuele bijlages naar: klachtenloket. Je krijgt van ons binnen 10 werkdagen (uitgezonderd de schoolvakanties) een reactie.

De klachtcoördinatoren op de verschillende vestigingen zijn:

Drutenstraat, Rotterdam: Dhr. Frank van Noort
Jan Ligthartstraat, Rotterdam: Dhr. Frank van Noort & Dhr. Bert Keemink 
Parallelweg, Schiedam: Dhr. Lex Vlasblom
Prins Alexanderlaan, Rotterdam: Dhr. Peter Kuijper
RDM-Kade, Rotterdam: Dhr. Bert Rommelse
Scheepsbouwweg 1 & 15, Rotterdam:  Dhr. Bert Rommelse
Schiedamseweg, Schiedam: Dhr. Lex Vlasblom
Schoolstraat, Middelharnis: Dhr. Frank van Noort
Sportlaan, Spijkenisse: Dhr. Pascal Rebin

Downloads