Klacht of compliment
Soms gaat het mis. Je bent het niet eens met een beslissing van school of je vindt dat je oneerlijk bent behandeld. Deel jouw klacht met ons. Jouw klacht wordt gehoord én behandeld.
Klacht over het onderwijs
Heb je een klacht? Die horen we graag. Zo weten we wat er mis gaat binnen ons onderwijs en kunnen we dat aanpassen.
Een klacht indienen kan zo
- Ga altijd eerst met je klacht of probleem naar je studieloopbaanbegeleider
- Kom je er niet uit: vul dan een klachtenformulier in
- Krijg je geen passende oplossing: meld je klacht bij een klachtencoördinator
Klacht over examens
Klachten over je examen of een toets mail je direct naar de examencommissie. Vertel hoe je heet, welke opleiding je volgt, in welke klas je zit en waar je klacht over gaat. Schrijf ook de datum op van het examen of de toets en wat je graag zou willen. De commissie reageert binnen 10 werkdagen.
Mail je klacht naar de examencommissie van jouw opleiding:
- Examencommissie IT & Online
- Examencommissie Maakindustrie & Onderhoud
- Examencommissie Proces & Maintenance
- Examencommissie Mobiliteit
- Examencommissie Lab & Research
- Examencommissie Bouwen & Wonen
Het klachtenreglement is opgenomen in het examenreglement.
Klagen kan hier
Elke locatie heeft een eigen klachtencoördinator. Heb je een klacht? Wij koppelen je graag aan de juiste persoon.