Klacht of compliment

Soms gaat het mis. Je bent het niet eens met een beslissing van school of je vindt dat je oneerlijk bent behandeld. Deel jouw klacht met ons. Jouw klacht wordt gehoord én behandeld.

Klacht over het onderwijs

Heb je een klacht? Die horen we graag. Zo weten we wat er mis gaat binnen ons onderwijs en kunnen we dat aanpassen.

Een klacht indienen kan zo

  1. Ga altijd eerst met je klacht of probleem naar je studieloopbaanbegeleider
  2. Kom je er niet uit: vul dan een klachtenformulier in
  3. Krijg je geen passende oplossing: meld je klacht bij een klachtencoördinator
Download het klachtenformulier

Klacht over examens

Klachten over je examen of een toets mail je direct naar de examencommissie. Vertel hoe je heet, welke opleiding je volgt, in welke klas je zit en waar je klacht over gaat. Schrijf ook de datum op van het examen of de toets en wat je graag zou willen. De commissie reageert binnen 10 werkdagen.

Mail je klacht naar de examencommissie van jouw opleiding:

Het klachtenreglement is opgenomen in het examenreglement.

Download het examenreglement

Vertrouwenspersoon

Heb je te maken gehad met ongewenst gedrag? Blijf niet lopen met deze ervaring. Je kunt altijd met je verhaal terecht bij een vertrouwenspersoon. Hij of zij luistert, geeft advies en helpt je verder. Bijvoorbeeld met het indienen van een klacht.

Bekijk vertrouwenspersonen

Klachtenregeling

Alle klachten nemen we serieus. Hoe serieus? Dat lees je in onze klachtenregeling. Daarin staat precies omschreven hoe we omgaan met klachten en wat je van ons mag verwachten.

Download klachtenprocedure

Heb je een klacht of een tip?

Klagen kan hier

Elke locatie heeft een eigen klachtencoördinator. Heb je een klacht? Wij koppelen je graag aan de juiste persoon.

Kunnen we dingen anders of beter doen op school? Deel jouw tip met ons. 

Tip of compliment

Klachtenloket

Klachtenloket

Klachtenloket

Elke locatie heeft een eigen klachtencoördinator. Noem jouw locatie in je bericht en we koppelen je aan de juiste persoon.