Klacht over het onderwijs
Waar mensen met elkaar omgaan, gaat weleens iets mis. Je voelt je bijvoorbeeld niet eerlijk behandeld of je bent het niet eens met een beslissing. Tijdens je lessen of bij examens. Meestal kun je het gewoon samen oplossen. Daarom raden we je aan om eerst in gesprek te gaan met de docent, je SLB’er, of de onderwijsteamleider.
Maar als je er niet uit komt, is er het Klachtenloket. We helpen jou de juiste stappen te zetten om de situatie op te lossen. Vul het klachtenformulier (zie hieronder) zo goed mogelijk in en mail het naar klachten@tcrmbo.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Klacht over examens
Klachten over je examen of een toets mail je direct naar de examencommissie. Vertel hoe je heet, welke opleiding je volgt, in welke klas je zit en waar je klacht over gaat. Schrijf ook de datum op van het examen of de toets en wat je graag zou willen. De commissie reageert binnen 10 werkdagen.
Mail je klacht naar de examencommissie van jouw opleiding:
Wat is jouw tip?
Jouw klachten nemen we zeer serieus. Het geeft aan wat we beter kunnen doen in de toekomst. Maar misschien heb jij de oplossing al gevonden en zie jij hoe we dingen kunnen verbeteren. Heb jij een tip of een compliment voor ons? Ook die horen we graag. Zo zorgen we er samen voor dat ons onderwijs nog beter wordt.
Heb je een klacht?
Laat het ons weten
Elke locatie heeft een eigen klachtencoördinator. Heb je een klacht? Noem jouw locatie in je bericht en we koppelen je aan de juiste persoon.