Klacht over het onderwijs
Heb je een klacht? Die horen we graag. Zo weten we wat er mis gaat binnen ons onderwijs en kunnen we dat aanpassen. Wil je een klacht indienen? In de documenten hieronder lees je hoe wij omgaan met jouw klacht.
Klacht over examens
Klachten over je examen of een toets mail je direct naar de examencommissie. Vertel hoe je heet, welke opleiding je volgt, in welke klas je zit en waar je klacht over gaat. Schrijf ook de datum op van het examen of de toets en wat je graag zou willen. De commissie reageert binnen 10 werkdagen.
Mail je klacht naar de examencommissie van jouw opleiding:
Wat is jouw tip?
Jouw klachten nemen we zeer serieus. Het geeft aan wat we beter kunnen doen in de toekomst. Maar misschien heb jij de oplossing al gevonden en zie jij hoe we dingen kunnen verbeteren. Heb jij een tip of een compliment voor ons? Ook die horen we graag. Zo zorgen we er samen voor dat ons onderwijs nog beter wordt.
Heb je een klacht?
Laat het ons weten
Elke locatie heeft een eigen klachtencoördinator. Heb je een klacht? Noem jouw locatie in je bericht en we koppelen je aan de juiste persoon.