Klachtenloket

Het Klachtenloket is er voor jou. We helpen je een oplossing te vinden als je niet tevreden bent.

Klachten

Waar mensen met elkaar omgaan, gaat weleens iets mis. Je voelt je bijvoorbeeld niet eerlijk behandeld of je bent het niet eens met een beslissing. Tijdens je lessen of bij examens. Meestal kun je het gewoon samen oplossen. Daarom raden we je aan om eerst in gesprek te gaan met de docent, je SLB’er, of de onderwijsteamleider.

Maar als je er niet uit komt, is er het Klachtenloket. We helpen jou de juiste stappen te zetten om de situatie op te lossen. Vul het formulier hieronder zo goed mogelijk in en verstuur het naar het klachtenloket, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Download formulier

Vertrouwenspersoon

Heb je te maken gehad met ongewenst gedrag? Blijf niet lopen met deze ervaring. Je kunt altijd met je verhaal terecht bij een vertrouwenspersoon. Hij of zij luistert, geeft advies en helpt je verder. Bijvoorbeeld met het indienen van een klacht.

Bekijk vertrouwenspersonen

Wat is jouw tip?

Jouw klachten nemen we zeer serieus. Het geeft aan wat we beter kunnen doen in de toekomst. Maar misschien heb jij de oplossing al gevonden en zie jij hoe we dingen kunnen verbeteren. Heb jij een tip of een compliment voor ons? Ook die horen we graag. Zo zorgen we er samen voor dat ons onderwijs nog beter wordt. 

Deel jouw tip

Heb je een klacht?

Wij helpen je graag verder!

Stuur een e-mail

Jantien van 't Hof

Jantien van 't Hof

Klachtencoördinator

Ik vind het heel belangrijk dat studenten een goeie tijd bij ons op school hebben. Heb je een klacht? Wij helpen je graag verder.

Peter Kuijper

Peter Kuijper

Klachtencoördinator

Ik ondersteun studenten en ouders en draag bij aan een succesvolle oplossing. Heb jij een klacht? Wij helpen je graag verder.